Algemene voorwaarden
Bestelling en betaling
Door een bestelling te plaatsen en op de knop 'kopen' te klikken, gaat de klant een betalingsverplichting aan met Sinceris. Verzendkosten zijn van toepassing in overeenstemming met Nederlandse posttarieven en zijn voor rekening van de klant.
Verzending en bezorging
Na ontvangst van een bestelling verwerkt en verstuurt Sinceris deze binnen 3 werkdagen (tenzij anders vermeld op de website, bijvoorbeeld wegens vakantie of voorraadtekort). Als je een dringende bestelling hebt, stuur een e-mail naar sales@sinceris.nl . We kunnen dan een afspraak maken zodat je je bestelling bij mij kunt komen ophalen.
Annulering
Als je van gedachten verandert over een bestelling, heb je het recht om deze te annuleren, op voorwaarde dat deze niet is verwerkt en verzonden. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort minus de administratie- en transactiekosten (€ 2,95). Eventuele gemaakte betalingskosten worden niet gerestitueerd. Klantenservice Claims & Retourneren: Mocht de bestelling niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Neem dan zo snel mogelijk contact met Karine Haywood op door te mailen naar sales@sinceris.nl . Je kunt Sinceris artikelen ruilen voor andere Sinceris artikelen van dezelfde grootte en prijs. Retour- en verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Artikelen kunnen geretourneerd worden mits ze in originele staat zijn. Het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) wordt dan binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel teruggestort. Vanwege de aard van de Sinceris producten worden geen gebruikte kaarsen of geopende zeep, shampoo bars of conditioning bars teruggenomen. Sinceris behoudt zich het recht voor om retouren te weigeren of slechts een deel van het betaalde bedrag te vergoeden als vermoed wordt dat het artikel al is gebruikt of als het artikel is beschadigd als gevolg van de retourzending. Sinceris behoudt zich verder het recht voor om retourzendingen te weigeren of slechts een deel van het betaalde bedrag terug te betalen als de artikelen niet binnen 14 dagen na levering van de bestelling worden geretourneerd. Alsje een klacht / claim hebt over een Sinceris product, stuur dan een e-mail naar sales@sinceris.nl en geef indien mogelijk een duidelijke uitleg met visueel bewijs. Sinceris zal binnen zo kort mogelijke tijd contact met je opnemen over je claim / klacht. Online platform voor geschillenbeslechting http://ec.europa.eu/odr