SINCERIS
  • Startpagina
  • Producten
  • Over Ons

Algemene Voorwaarden:

Bestelling & Betaling:

Door een bestelling te plaatsen en op de knop 'kopen' te klikken, gaat de klant een betalingsverplichting aan met Sinceris. Extra verzendkosten zijn van toepassing in overeenstemming met Nederlandse posttarieven en zijn voor de rekening van de klant.

Verzending en Bezorging:

Na ontvangst van uw bestelling verwerkt en verstuurt Sinceris deze binnen 3 werkdagen (tenzij anders vermeld op de website, bijvoorbeeld wegens vakantie of voorraadtekort). Als de bestelling dringend is, laat het me weten en ik zal proberen om u te ontvangen!

Verzending en bezorging:

Annuleringen:

Als u van gedachten verandert over een bestelling, heeft u het recht om deze te annuleren, op voorwaarde dat deze niet is verwerkt en verzonden. Het aankoopbedrag wordt binnen 5 dagen teruggestort minus de administratie- en transactiekosten (2,95). Eventuele gemaakte betalingskosten worden niet gerestitueerd. Klantenservice Claims & Retourneren: Mocht de bestelling niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Neem dan zo snel mogelijk contact met mij op door te mailen naar sales@sinceris.nl. U kunt artikelen inruilen voor anderen van dezelfde grootte en prijs. Retour- en verzendkosten zijn voor de klant. Artikelen kunnen geretourneerd worden mits ze in originele staat zijn. Het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) wordt dan binnen 5 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel teruggestort. Vanwege de aard van de Sinceris-producten kan ik geen gebruikte kaarsen of geopende zeep, shampoo of conditioneringsrepen terugnemen. Sinceris behoudt zich het recht voor om retouren te weigeren of slechts een deel van het betaalde bedrag te vergoeden als vermoed wordt dat het artikel al is gebruikt of als het artikel is beschadigd als gevolg van de retourzending. Sinceris behoudt zich verder het recht voor om retourzendingen te weigeren of slechts een deel van het betaalde bedrag terug te betalen als de artikelen niet binnen 14 dagen na levering van de bestelling worden geretourneerd. Als u een klacht / claim heeft over een Sinceris-product, stuur dan een e-mail naar sales@sinceris.nl en geef indien mogelijk een duidelijke uitleg met visueel bewijs. Er wordt binnen de best mogelijke tijd contact met u opgenomen over uw claim / klacht Online platform voor geschillenbeslechting http://ec.europa.eu/odr

  • Juridische kennisgeving
  • Privacybeleid
  • Verzending en levering
  • Algemene voorwaarden
  • Herroepingsrecht